Tiltak
Velg attraktive navn på varer, tjenester og aktiviteter dere ønsker at folk skal velge mer av.
Bakgrunn
Ifølge NORSUS eksperimenterte et spisested med navn på en mer bærekraftig matrett. Den innehold soya, og ble i første runde kalt «Soyatallerken». Etter navnebytte til «Sommertallerken» økte salget med 275%.
Kilde
Sigrid Møyner Hohle (seniorforsker ved NORSUS), Mona Nilsen (seniorrådgiver NORSUS) https://norsus.no/wp-content/uploads/2022-Handbok-i-klimadulting-2.pdf
T: 38 00 80 60
E: post@miljofyrtarn.no
Man - fre: 09.00-15.00
Utvikling og design av Egde Consulting
Stiftelsen Miljøfyrtårn sitt nettsted bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen og samle inn informasjon om bruksmønstre. Denne informasjonen bruker vi til analyseformål for å forbedre vårt nettsted.
For å slå av bruken av GoogleAnalytics kan du besøke denne lenken
Les mer om vår personvernerklæring.